* Continue reading for the English version of the article.
Ontmoet Stefan Rohde , de eerste sales manager van The Inside in Duitsland! Met een carrière in de evenementenbranche, weet hij de mooiste stands te realiseren. Daarnaast heeft hij een grote passie voor de industrie en een brede kennis van de Duitse markt. Kortom, Stefan is klaar om de operaties van The Inside in Duitsland te leiden vanuit ons kantoor in Frankfurt. Ontdek meer over Stefan, zijn ervaring en zijn huidige rol in het onderstaande artikel!
Een live communicatie-expert
Stefan vertelt: “Ik begon mijn carrière in 2000. Toen bouwde ik oplossingen voor beurzen en evenementen. Het was me vanaf het eerste moment duidelijk dat dit een fantastische branche is om in te werken: elke dag is anders en brengt nieuwe uitdagingen met zich mee. Dit maakt mijn werk ook juist zo leuk.”
In de loop der jaren heeft Stefan aan veel verschillende projecten gewerkt, van kleinschalige beurzen tot grote internationale evenementen. Ook was hij in zijn vorige functie verantwoordelijk voor het relatiebeheer van ongeveer 500 klanten in Duitsland. Dit heeft hem waardevolle inzichten gegeven in de Duitse evenementenmarkt.
Deze ervaring was van grote waarde toen hij de overstap maakte naar The Inside. Hij brengt een bak aan kennis en een unieke kijk op live communicatie mee naar zijn huidige rol als sales manager.
Stefans rol bij The Inside
Als salesmanager van de Duitse operaties van The Inside is Stefans rol erg divers. Hij houdt zich bezig met het dagelijks management van het kantoor, zorgt dat beurzen voor klanten soepel verlopen, en is het aanspreekpunt voor bedrijven die op zoek zijn naar impactvolle stands.
Daarnaast is hij verantwoordelijk voor klantacquisitie, projectmanagement en strategieontwikkeling. Of je nu een bedrijf bent dat zijn merk wil versterken via beurzen of op zoek bent naar innovatieve stands, Stefan is de expert die je door het hele proces kan begeleiden!
The Inside’s uitbreiding naar Duitsland
The Inside heeft de stap naar Duitsland gezet, met Stefan als sales manager aan de leiding en Frankfurt als ‘thuisbasis’. De keuze voor Frankfurt was een logische keuze voor Stefan: “Frankfurt heeft een centrale ligging, waardoor het gemakkelijk is om contact te leggen met klanten door heel Duitsland,” legt hij uit.
Stefan heeft in ieder geval grootse plannen voor Duitsland. “We kunnen vanaf nul beginnen en het uitbouwen, wat het enorm interessant maakt. Gelukkig is met ons team in Nederland de kennis al aanwezig, waardoor we direct van start kunnen gaan,” zegt hij.
De toekomst voor The Inside
Ook is Stefan erg enthousiast over zijn werk en de mogelijkheden die hij ziet voor The Inside in Duitsland. “Het is niet altijd gemakkelijk om in een land vanaf nul te beginnen, maar ik geloof echt in The Inside en wat we te bieden hebben: een full-serviceoplossing. Dat we onze klanten door elke stap kunnen begeleiden, zonder externe partijen nodig te hebben, is erg zeldzaam in de Duitse markt.”
The Inside in drie woorden
Op de vraag of hij The Inside in drie woorden kan omschrijven, antwoordt Stefan: “The Inside draait om teamwork, flexibiliteit en we zijn gewoon heel enthousiast, we helpen onze klanten altijd met veel plezier. Dankzij deze kwaliteiten kunnen we onze klanten niets minder dan de allerbeste service bieden!”
Enthousiast geworden over het werken bij The Inside? Bekijk de vacatures en solliciteer.
Get to know Stefan Rohde: The Inside’s sales manager in Germany! With an impressive career in live communication and exhibitions, he excels in providing innovative solutions. He also has a deep understanding of the German market, making him the perfect fit for his current position at The Inside. With a passion for the industry and daily challenges, Stefan is set to manage The Inside’s operations in Germany from our office in Frankfurt. Find out more about Stefan, his experience in the industry and his current role in the article below!
An expert in live communication
“I started working in live communication in the early 2000s, building exhibition and event solutions. It was clear from the start that this is a fantastic industry to work in. Every day is different and brings new challenges. No day is the same in my job, which I enjoy.”
Over the years, Stefan has worked on a wide range of projects, from small-scale exhibitions to large international events. At Stefan’s last job, he was responsible for managing relationships with around 500 clients in Germany. This extensive client base provided him with a deep understanding of the German market.
This broad experience was invaluable as he transitioned to The Inside, bringing a wealth of knowledge and unique perspective on live communication to his current role as sales manager.
Stefan’s role at The Inside
As the sales manager of The Inside’s German operations, Stefan’s role is very diverse. He oversees the day-to-day management of the office, ensuring smooth operations, and he is the go-to contact for clients looking to create impactful exhibition experiences.
His responsibilities include client acquisition, project management, and strategy development. Whether you are a business looking to enhance your brand through exhibitions or seeking innovative event solutions, Stefan is the expert who can guide you through the process.
The Inside’s expansion into Germany
The Inside has made a move into Germany, with Stefan as sales manager at the forefront of this expansion. The choice of Frankfurt as the new base was a no-brainer for Stefan, thanks to its central location and business environment. “Frankfurt is a central hub, making it easy to connect with clients across Germany,” Stefan explained.
Stefan is very excited about the start in Germany. “We can start from scratch and build it to 100% in a short time, which makes it very interesting. Luckily, with our team in The Netherlands the solid foundation is already in place, allowing us to hit the ground running,” he says.
Looking forward
Stefan is clearly passionate about his work and the potential he sees in The Inside’s future in Germany. “It’s not always easy to start from zero in a new country, but I really believe in The Inside and what it offers: a full service solution. Because to be able to assist clients through every step, without needing any external people, is quite rare in the German market. And, I am very just excited to be part of this journey in Germany,” he concluded enthusiastically.
The Inside in three words
To the question if he could describe The Inside in only three words, he answers “The Inside is all about teamwork, flexibility, and we’re just very enthusiastic. And because of this, we’re able to deliver nothing but the best serve to our clients!“